Mar 7, 2010

tuvalet kağıdı.

ha yazdım ha yazıcam acaba yazmalı mı derken artık bugün başıma gelen +1'in nihayetinde yazmaya karar verdim. efenim demem odur ki şu isim olayından sonra başıma periodik olarak gelen bir diğer olayda "tuvalet kağıdının sonuna tanıklık etmek" idir.

evde, yurt odamda, ve artık bilimum bütün arkadaş evleri ve kafelerde!

geçen haftayı özetlersek; pel'in odasında tuvalete girdiğimde son kalan tuvalet kağıdını ben kullandım ve bizimkilere de "yahu gene en sonu bana denk geldi" diyerek dertlendim. sonra kendi odama geçip tuvaleti kullanmaya yeltendiğim vakit yine ve yeniden tuvalet kağıdının en sonunu kullanan ben oldum!sonrasında danstan önce gittiğim tuvalet! ve en son bugün de oturduğumuz kafenin tuvaletinde aynı hezimeti yaşadım!
bu ne olm! ben tuvalete girince kuruyor ortam adeta!
neyse ki biten tuvalet kağıtlarına denk gelmiyorum.hadi hayırlısı.

2 comments:

miss piggy said...

ahahah adam tutucam, yüklicem sırtına 25 ruloyu, takıcam peşine. yapıcam. ben bu aralar yanında olmasam da seni rahat ettirmeye and içtim be kadın. sizce de hoş olmaz mıydı

lulu said...

HAHAHHA.
çok romantik bir teklif oldu tatlım.
dayanılmaz.