Feb 24, 2010



alın size memleketimizdeki genç tasarımcı, fotoşipşakçı, stilci, müzikçi röportajlarını, yarışma ve sergi duyurularını derleyen "naaaays" dediğim bir online dergi:

her şey herkes iyi hoş da bu visual arts olayı biraz fazla üstüne abanılan bi alan oldu sanki. işler de, işlerin duyurulmasını sağlayan böyle siteler de bi yerden sonra ağızda yapay bir tat bırakabiliyor. ne bileyim, bir şeyler sentetikleşiyor gibi. daha çok konuşup yorum yapmicam, çünkü etraflıca düşünmedim. sadece duygusal olarak özetledim niahah. bu dönem philosophy of art dersi alıyorum, dönem sonunda konuşalım :blink:

2 comments:

dugu said...

şöle yapalım siz bana söylemeden bütün yarışmalara sokun beni, sonra kaybedersem üzülmem, kazanırsam süpiz olur. deal?

miss piggy said...

ahahah ok hun, ama bize bi portfolyo bırakman lazım ki göndercek bişiyimiz olsun yarışmalara=)