Feb 12, 2010

forever young, i wanna be forever young with u

wuhuuw,
ilk postum!!
acikcasi biraz heyecanlandim!!

suan okulun mac odasindan yaziyorum size. oncelikle bu blogu acan kadina tesekkur ederim. benim yapmam gereken bir seydi ama iste hayat. iyi ki o yapmis, cok da guzel yapmis!

ve sizinle nasi tanistigimi anlatarak devam etmek istiyorum. yalniz komik olan su ki ikinizlede nasil tanistigimizi hatirlamiyorum sadece tahmin edebiliyorum.

-BALAK ile kesin annelerimiz bir "gunde" bulustugunda karsilasmisizdir. ilk basta biraz cekinmisimdir konusmaya; bunun nedeni gozlerimin gorunmesini engelleyen koca yanaklarim olsa gerek. sonra balak beni bir sekilde acmistir. oyunlar oynanmış, kısırlar yenmiş, kimbilir belki de beni yaramazlığa teşvik etmiş ve ya yanlış söylediğim kelimelerden birini o gün bana söyletebilmiştir.  (örnek: tufalet)

sonraları aynı mahallede oturduğumuz için ahbaplığımız ilerlemiş, açık hava oyunları oynamalar, beni kendi apartman bahçe sınırından bisikletle kaçırmalar, iki apartman ötede babama yakalanmalar ve  arabayla eve dönmeler gibi aktivitelere de adımız karışmıştır. balak, mahallenin kızlarıyla spice girls gösterisi yaparken ben biriktirdiğim paralarla aldığım, japon balığım poşetin içinde gösteriyi izlemiş ve çok beğenmişimdir. böyle böyle beraber büyümüş, büyüdükçe yaşananlar olaylar, problemler, aşklar, sevinçler de katlanarak artmıştır.

sonra ben mahalleden ayrılmış, antalya'nın diğer ucuna, batı yakasına taşındım. ama evden çıkmak istemeyen ergen bünyeme rağmen bir şekilde görüştük, sevgili balakla.

tarih 2010.. hala hayatımda balak. heran gülümsüyor. kafamızda binbir türlü soru işaretleri olsada, bi' araya gelince unutuyoruz onları. amaaan diyoruz. galiba bu bize annelerimizden geçen genetik miras. ne diyim hep kötüsünü alacak değiliz ya! iyiki de geçmiş!

-ARICAN ile tanışmamızı hatırlamam gerek esasında.yaşımız büyüktü. çünkü bizi balak tanıştırmıştı. ama galiba ilk görüşte aşk olmamlı ki aklım başımdan uçuvermiş. hiç bi' şey hatırlayamıyorum. arıcan ile çok kısıtlı zamanlarda buluşsakta yaşadıklarımız o kadar dolu doludur ki kendisiyle sanki hep beraberimmiş hissi yaratır.

o benim kadınımdır. yer yatağı eşimdir. yaratıcılığına özenilesi muhteşem bi' oluşumdur. kendisi tadından yenmez!

arıcanla az zamanlarda çok şeyler paylaşmış, paylaşamadığımız yerlerde hemen araya balak girmiş ve olandan bitenden beni haberdar etmiştir. böylelikle somut olarak arıcan'ın hayatında olmasam bile aşklarına, sevincine, (her zaman hiç olmamasını dilesem de hayat..) üzüntüsüne ortak olmuşumdur.


özetle balak, arıcan derken bu muhteşem insanlar listesi kılınç, çelikten,.. diye katlanarak artmıştır. hepsi hayatıma neşe ve daha çok kahkaha getirmiştir. çelikten'den büyük gülmeyi, kılınç'tan mandal olmayı öğrenmişimdir. hep beraber olmamız dileğiyle!

pek bi dram oldu ilk postum, biliyorum. galiba uzakta olmanın ve satellite heart dinlemenin sakıncaları bunlar.
her neyse ilk postum threesome'a hayırlı uğurlu olsun!

2 comments:

miss piggy said...

sene 2008.
yer hacettepe açık hava amfisi.
yani vukuat hacettepe 08 bahar şenlikleri idi, gözlerimiz ilk buluştuğunda:)hakkaten ilk görüşte aşk dediklerindendi bu, daha sonra ant.da sizin yazlıkta denizde pekişen bir sevgi ve günümüze kadar artarak taşındı.
love ya!

miss piggy said...

ha bi de evet, hep beraber FOREVER YOUNG ehe