Feb 17, 2010

hoşlanma.


sizi bilemem lakin bendeniz hoşlanma moduma geçtiğim an itibariyle ilginç bir yaratığa dönüştüğüme inanıyorum.

ilk olarak hoşlandığım adamın da benden hoşlanıyor olma potansiyelini en az yüzdede düşünerek kendi kendimi dibe vurduruyorum. bunun sonucunda o adamın suratına dahi bakamaz oluyorum ki bu da genellikle karşı tarafa duygularını belli edip onu etkilemek adına yapılması ön koşul olan gözlerin içine direk bakış koşulundan sonsuza kadar uzaklaşmış oluyorum.

ikinci olarak konuşmama durumu var. beğeniyorsam sizi yandınız zira çekinerek yerlerde sürünme moduna girmişimdir ve sizinle rahat rahat içimden geldiğince konuşamam. mutlaka suspusumdur ki normalde deli dolu hallerime zıt olan bu mod beni size karşı çok farklı bir yaratık olarak tanıtır. ay bi' gıcık olurum, sizden hoşlandığımı anlayacaksınız diye de ödüm kopar adeta, öyle mal mal başka taraflara bakarım, telefonda başkalarıyla konuşurum, sizin olduğunuz odada çok duramam içim sıkılır kaçarım. hep kötü kısmından düşlerim ki sonradan hayal kırıklığım daha az olsun diye umarım.

amma velakin eğer siz de benimle ilgilendiyseniz, durum gene değişmez! bu sefer de sizden ilgi beklerim, msn'e girerim ama sizinle konuşmam siz konuşun isterim. sizi görünce hemen selam veremem siz merak edip yanıma gelin isterim. her şey sizden gelsin isterim, biraz biraz sömürürüm ama bu moddayken de sizden uzak olacağım için siz de benim bir şey hissetmediğimi düşünebilirsiniz. sonra bir zaman gelir sizden iyi bir yüz bulursam da peşinizi bırakmam, töbe bir yere kıpırdamam.

ne pis bi' kadınım lan ben. bu ilgi görme manyaklığım beni öldürür, çekine çekine bir haller olurum, karşımdakine soğuk soğuk bakarım, sonra da sinir krizlerinin eşiğinde beklerim artık.


*tabii ki bu durum bir yerde görüp beğendiğim ve yeni tanıştığım insanlara yöneliktir genellikle. yoksa eğer ki uzun süredir hayatımdaysanız ve beni sevdiğinizi hissettirirseniz kedi gibi olurum yanınızda, kaymak gibi kayarım ağızda, tiryakilik yaratırım falan. HAHAHAH. yok bu da olmadı sanırım, evet, açıklanması zor kadınım.
-
-
- fotoğraf: steven klein

5 comments:

dugu said...

ahahaha valla dayaklıksın kadın. ama eminim ağızda kaymak gibi kayarsın falan.. bence bu bloga yaş sınırı getirelim. uyarı falan olsun açılırken.

bol yatışmalı günler dilerim. (düşmana bile söylenmemesi gereken bi cümlemi yazdım farkında olmadan, bilemiyorum)

lulu said...

valla ne yazsam başka tarafa çekiyorsun.ayrılık sana yaramadı.
dileğin için teşekkür ediyorum zira bir yerden başlamak lazım!

miss piggy said...

bence boğa kadını sendromu bu. hepimizde var ziyadesiyle. aynı anda bu kadar ezik ve bu kadar da kendini beğenmiş olabilmemizi neye borçluyuz bilemem. çekilmez çileyiz bence. göze alana sabır dilerim en bolundan.

mercel said...

tebriks .)
ne diyim pek haklısın, çok haklısın ey kadın. !

lulu said...

gerçekten çile bülbülüm çile!
iflah olmaz yaratıklarız!