Feb 16, 2010

orange county



evet, aramızdan bazıları benim "the OC"ye düşkünlüğümü bilir .
çünkü kendisinin hayatımda gerçekten önemli bir yeri vardır.

oc'yi ilk izlediğim anı çok iyi hatırlıyorum.
lara'daki evdeydim, lise 1'in ilk haftasıydı.
kafam rahattı.
cnbc-e en sevdiğim kanaldı.
ve O'da ne!
"the OC"
cuma akşamları saat 20:00'da yayınlanan bu dizi
cuma gecesi 00:00'da
cumartesi 05:00'da
ve yine cumartesi 13:00'da tekrar ediyordu.
ve ben hiç birini kaçırmıyor, ağzım açık izliyordum.
galiba dawson's creek'ten sonra ilk defa bir diziye çarpılmıştım.
ve bu sefer lisedeydim.

çocuğum olunca kesinlikle ona the OC izleticeğim.

bu kültürü oda tatmalı.
müzik zevkimin şekillendiği o çağlarda iyiki bu diziye denk gelmişim
ve dönemin abidik gubidik şarkılarını değil,
death cab for cutie,
kaiser chiefs,
youth group,
the killers,
beck,
stars
jet,
gibi
mükemmel grupların müziklerini beynime kazıma şansı bulmuşum.

tabi bir de brody var.
ama köprünün altından çok sular aktı..


californiaa, californiaa
here we come!

1 comment:

miss piggy said...

geçmişe yolculuk yaptırıp duruyorsun bizi hayırdır:) oc güzeldi lakin her gençlik dizisi gibi bayma noktasında durmasını bilemedi. brody, huh o her zmn "awesome" idi ve umudumuz öyle kalması nihah