Feb 18, 2010

herkes duysun! mağdurum ben!

bu bana yapılmamalıydı. lisede bu kadar popüler olan, üniversitede fena sayılmayacak birine bu yapılmamalıydı. heey facebook'ta 503 arkadaşım var benim!!

yeniden söylüyorum bu bana yapılmamalıydı!

olay şöle vuku buldu: şimdi ben bir exchange öğrenci olarak ilk gün studyo'ya gittim. sonrasında bana masa falan ayarlandı. iki ayrı ama aynı içerikli studyodan şansıma soğuk olanda masam tahsis edildi. bende bir hafta sonunda, soğuk studyoda yapamayacağıma kanaat getirip diğer studyodaki kızlara gidip durumumu izah ettim. onlarda "oh no, come come, very welcome, of course u can move here" gibi kelime öbeklerini bol ingiliz aksanlarıyla bana sıcak atolyede yer ayarladılar. yeni masamın yeni sandalyesine otuduğumda yanaklarım kızarmış, keyfim yerine gelmişti. sonunda kavuştuğum iç huzurla odama geri döndüm. hafta sonunu bu mutlulukla, içimde güller aça aça geçirdim.

ama o da ne?? pazartesi bir de gittim ne table kalmış ne de chair!! "ow what the hell is going on? bloody hell" dedim içimden. ama olanı biteni sorabileceğim bi allahın kulu yoktu o sözde "sıcak" studyoda. bende bir hışımla eşyalarımı alıp diğer soğuk studyoya döndüm. ordaki herkes döndüğüme sevindi. ama bu bloody hell sinirimi geçirmedi.

şimdi soğuk studyo eskisi kadar soğuk değil sanırım. ama bu bana yapılmamalıydı.
mağdurum ben!

5 comments:

lulu said...

ingiliz soğuklu demek istiyorum.
gavur her yerde gavur.

miss piggy said...

hemen paintte üzerine bıyık çizeceğimiz bi fotomun bir adet baskısını alıp masana koyuyorsun ve sorana diyorsun ki (kağıt kalemini hazırla ve write-down!): if u ever mess with me again, my bitch will come and kick ur bloody british asses, clear enough bullocks?
yaparım bilirsin!

lulu said...

VOV!

miss piggy said...

haha daha da eğlenmek istiyosan sonuna "now, get lost motherfuckers!" da ekleyebilirsin bence no problemo=)

dugu said...

ahauaha süpermiş dur kalemii kağıdımı alayım my bitches!! ;)